Ny bokningsapp

Publicerat: 2024-03-25 12:00 - Skrivet av Jimmy Fröberg

Bokningsappen Min Golf Bokning finns nu i ny version, med nytt utseende och nya funktioner. Du behöver ladda ner den på nytt till din mobil. Läs mer här!

Du behöver ladda ner den nya appen, även om du haft den gamla tidigare.

I nya Min Golf Bokning kommer du kunna boka starttider på majoriteten av Sveriges golfklubbar.

Den nya appen kommer innehålla allt som fanns i tidigare app och en del nya funktioner. Bland annat betalning, pushnotiser, ankomstregistring och handicapregistrering, samt alla dina bokningar, golfvänner och favoritklubbar från ditt konto i Min Golf.

Dessutom introduceras några nyheter, som möjlighet att boka och betala golfbil direkt i appen.

Vad händer med den gamla appen?
Hade du den gamla appen installerad i din mobil finns den kvar om du inte gör något, under namnet Golfers Bokning (Fade). Den innehåller nu enbart en hänvisning till att ladda ner en annan bokningsapp som heter Fade. Fade erbjuder möjlighet att boka starttider på ett begränsat antal golfbanor i Sverige och vissa i utlandet. Det är inte möjligt att boka starttider på våra banor via denna app.

Vart hittar jag den nya appen?
Du kan nu ladda ner den kostnadsfritt via App Store (iOS) och Google Play (Android).

Ladda ner appen här (Iphone)

Ladda ner appen här (Android)

Det här kan du göra i Min Golf Bokning:
• Sök, boka och betala starttider på svenska golfklubbar
• Se dina favoritklubbar och klubbar nära där du är
• Boka och betala golfbilar och andra uthyrningsartiklar
• Se och redigera kommande bokningar
• Få pushnotiser om dina bokningar
• Ankomstregistrera dig när du är på golfklubben
• Registrera handicapronder
• Se kvitton på betalningar som gjorts via appen
• Se och redigera favoritklubbar och golfvänner
• Appen är fullt integrerad med Min Golf

När du installerat nya Min Golf Bokning kan du logga in med ditt Golf-ID och Min Golf-lösenord och börja använda appen direkt. Appen är kopplad till ditt konto i Min Golf. Det gör att alla dina golfvänner, favoritklubbar och eventuella bokningar du gör i vanliga Min Golf även finns i appen.