JUBILEUMSSKRIFT

Under Jubileumsåret 2024 har du möjligheten att köpa GOLFSKYTTENS jubileumsutgåva som på 56 lättlästa sidor presenterar klubbens historia.

Det startar naturligtvis med berättelsen om hur Mälarö GK Skytteholm bildades. Därefter får du intressant läsning genom att ta del av texter av före detta ordföranden, klubbchefer, banarkitekt, banchefer, tränare och medlemmar som med egna ord presenterar klubbens historia och på vilket sätt deras insats blivit en framgångsfaktor för Mälarö GK Skytteholm.

Dessutom kommer du finna andra trevliga artiklar om vad som hänt under klubbens 30 år.

GOLFSKYTTENS jubileumsutgåva kostar 50 kr och finns att köpa i klubbhusets reception.

"Tack för många intressanta och trevliga timmar där jag fick chansen att åter minnas allt som klubben gått igenom under 30 år. De som gjort skriften ska ha stor eloge för utformning, innehåll och stil. Nu har den fått en given plats här hemma."
Lasse, medlem sedan 1999

"Vill ge gänget bakom Jubileumsutgåva MGKS 30 år, av Golf Skytten ett stort grattis till en synnerligen väl genomarbetad exposé över historien bakom Klubbens utveckling. Ett väl genomfört epos med trevligt och initierat innehåll och form, presenterat  med hög kvalité."