31 oktober

Publicerat: 2024-09-30 11:00 - Skrivet av Johan Tapper

Önskar du begära utträde eller ändra din medlemskategori? Kom ihåg att meddela oss senast 31 oktober.

Om du önskar begära utträde eller ändra din spel & medlemskategori måste du meddela kansliet senast den 31 oktober via mejl - kansli@malarogk.se

Annars löper ditt medlemskap på 2025 med befintlig spel- & medlemskategori.

Vi ser redan fram emot säsongen 2025. Golfintresset är stort och vi får många lovord över golfbanornas kvalité och våra anläggningar i sin helhet. Vi har för närvarande drygt 350 personer i kö till spel- & medlemskategorin ”57 hål alla dagar”, det är dubbelt så många som vid samma period förra året. Vi har fortsatt en stabil ekonomi som gör att vi kommer att kunna utveckla och investera i våra golfbanor och anläggningar.

Inför kommande år har vi budgeterat för att fortsatt hålla en hög kvalité på våra banor och leverera bra service till våra medlemmar och gäster.

Årsavgiften 2025 kommer som tidigare endast finnas för betalning via Min Golf. I mitten av november aviseras årsavgifterna i Min Golf, vi informerar även om detta via nyhetsbrev, hemsida och sociala medier.

Här hittar du årsavgifterna 2025.

ps. kom även ihåg att nyttja din spelpott på Troxhammar IndoorGolf om du inte redan gjort det. Spelpotten kan nyttjas till och med 31 oktober 2024.

Kan jag ändra min medlemskategori till 57 hål alla dagar?
• För att ändra till denna kategori behöver du först ställa dig i kön. Fyll i köformuläret här. Köavgiften är 250 kr för senior och 125 kr för junior. Din köplats aktiveras så fort köavgiften betalas.

Undantaget är om du innehar eller köper en aktiepost i Troxhammar Golf AB, då har du rätt att välja fritt bland alla våra medlemskategorier. Läs mer här.

Varför behöver jag meddela mitt utträde senast den 31 oktober?
• För att vi ska kunna avisera rätt avgifter men även då vi idag har 350 personer i kö och vi behöver veta hur många som kan erbjudas ett medlemskap kommande säsong.

Jag önskar behålla min nuvarande spel- & medlemskategori, behöver jag göra något?
• Nej, ditt medlemskap löper på per automatik till dess att du begära utträde. Ett eventuellt utträde skall meddelas senast den 31 oktober innevarande kalenderår.

När kan jag betala årsavgiften?
• Årsavgiften kommer finnas tillgänglig för betalning på Min Golf från mitten av november och ska vara betald senast den 31 januari 2025. Vi informerar när årsavgiften är upplagd.

Kan jag vinna min årsavgift även denna gång?
• Ja, alla som betalar sin årsavgift senast den 31 december 2024 deltar i utlottning om bland annat fri årsavgift 2025. Mer information i samband med tilldelningen av årsavgifterna.